Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. Rendben!
Termékek Menü

A tulajdonosi érték

Ár:
3.950 Ft
3.357 Ft
Kiadói kedvezmény: 15%
ISBN/vonalkód: 9638630604
Átlagos értékelés: 5 / 5 csillag! (1)
Elérhetőség: Raktáron

Leírás

A vállalati stratégia végső próbája és egyetlen megbízható mérőszáma az, hogy teremt-e gazdasági értéket a tulajdonosok számára. Alfred Rappaport az üzleti életben klasszikusnak számító könyvében olyan, a gyakorlatban is használható eszköztárral látja el a vezetőket és a befektetőket, amely az átlagosnál magasabb hozam elérését teszi lehetővé. A könyvben bemutatott tulajdonosiérték-szemléletet világszerte széles körben alkalmazzák.

„Alfred Rappaport könyvében újfent igazolja a tulajdonosiérték-szemlélet atyjaként szerzett hírnevét. Ez a könyv felbecsülhetetlen értékű erőforrás mindenkinek, aki a tulajdonosiérték-teremtés mellett kötelezi el magát, vagy azt tanítja.‟

Alan Shapiro, a University of Southern California pénzügyprofesszora

Ajánljuk a könyvet a vállalatok tulajdonosainak, a társaságok vezető tisztségviselőinek, hogy a vezetés felé jó célokat, jó elvárásokat tudjanak kitűzni és megfogalmazni. Ajánljuk a könyvet a vállalkozások különböző szintű vezetőinek, hogy a példák adaptálásával sikeres vállalatok sikeres vezetői legyenek. Nem utolsósorban ajánljuk a könyvet azoknak, akik most ismerkednek egyetemi, főiskolai hallgatóként a közgazdaságtan alapjaival azért, hogy komplex, minden érintett érdekeire kiterjedő integrált szemléletet nyerjenek. S e szemléletközvetítés a könyv lényege: már sok mindenről hallottunk, amiről szó van benne, csak így összerakva, rendszerbe állítva egy kicsit más, új.

Reszegi László, a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem docense

A könyv minden »frontvonalban harcoló« – azaz mindannyiunk – számára biztosítja a tulajdonosiérték-teremtésről szóló legfrissebb gondolatokat, a társadalom szemszögétől kezdve a részletes szakmai kérdések megválaszolásáig. Ajánlom ezt a könyvet mindenkinek, aki komolyan érdeklődik a vállalatok piacgazdaságban betöltött szerepe iránt.

Stephen F. Bollenbach, a Hilton Hotels elnök-vezérigazgatója

Lapozzon bele a könyvbe!

Tartalom
Előszó a magyar kiadáshoz
Előszó

Vélemények

5.00
1 értékelés
5
(1)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)
Írja meg véleményét!
| 5 / 5 csillag!
2021. 02. 05.