Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. Rendben!
Termékek Menü

Marketing nemzetközi színtéren

Ár:
3.950 Ft
3.160 Ft
Kiadói kedvezmény: 20%
Átlagos értékelés: Nem értékelt

Leírás

A szakma ismert művelői által írt 23 eset a nemzetközi marketing csaknem minden területét felöleli: a kultúraközi fogyasztói magatartástól a külpiacra lépés és az ottani környezethez való alkalmazkodás, a nemzetközi márka, termék- és szolgáltatáspolitika, a nemzetközi marketingkommunikáció, az árazás és disztribúció, a nemzetközi sportmarketing, a globális online marketing, az oktatásturizmus, az interkulturális dimenziók szerepén keresztül, egészen az országimázs jelentőségéig.

További ajánlatunk

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!