Marketing - stratégia és menedzsment
Szerző | Vágási Mária |
Oldalszám: | 440 |
Kötés típusa: | keménytáblás |
ISBN/vonalkód: | 9789639659179 |
Átlagos értékelés: | Nem értékelt |
|
|
Elérhetőség: | Raktáron |
Leírás
A könyv rendszeres, normatív áttekintést nyújt a marketing főbb koncepcióról, alapvető kérdésköreiről és eszközeiről, felvázolva a fejlődési tendenciákat is. A hagyományos megközelítésekhez képest tematikája kibővített, sok gyakorlati esetpéldát tartalmaz. A marketing aktuális ismeretrendszerét a fenntartatható vállalati versenyképesség elvét szem előtt tartva tárgyalja. Kiemeli a stratégiai koncepciók és a tervezés szerepét, valamint a hatékonyságot növelő marketingmodellek és -módszerek jelenthetőségét.
Vágási Mária könyvét elsősorban egyetemi és főiskolai alap- és mesterszakokon folyó marketingoktatásban való alkalmazásra ajánljuk, de általánosan használható ismereteket nyújt már tapasztalattal rendelkező műszaki vagy gazdasági szakembereknek is.
Lapozzon bele a könyvbe!
Copyright oldal
Tartalom
Bevezetés
Az értékesítési rendszer
Regionális marketing