Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. Rendben!
   

Marketing - stratégia és menedzsment

Marketing - stratégia és menedzsment Katt rá a felnagyításhoz
Ár:
4.500 Ft
3.600 Ft
Kiadói kedvezmény: 20%
Leírás

A könyv rendszeres, normatív áttekintést nyújt a marketing főbb koncepcióról, alapvető kérdésköreiről és eszközeiről, felvázolva a fejlődési tendenciákat is. A hagyományos megközelítésekhez képest tematikája kibővített, sok gyakorlati esetpéldát tartalmaz. A marketing aktuális ismeretrendszerét a fenntartatható vállalati versenyképesség elvét szem előtt tartva tárgyalja. Kiemeli a stratégiai koncepciók és a tervezés szerepét, valamint a hatékonyságot növelő marketingmodellek és -módszerek jelenthetőségét.

Vágási Mária könyvét elsősorban egyetemi és főiskolai alap- és mesterszakokon folyó marketingoktatásban való alkalmazásra ajánljuk, de általánosan használható ismereteket nyújt már tapasztalattal rendelkező műszaki vagy gazdasági szakembereknek is.

 

Lapozzon bele a könyvbe!

Copyright oldal
Tartalom
Bevezetés
Az értékesítési rendszer
Regionális marketing

További ajánlatunk

Keresés az oldalon
Ezeket nézte meg:
Kiemelt termékek
2.450 Ft 1.960 Ft
3.450 Ft 2.760 Ft
4.950 Ft 4.455 Ft
2.950 Ft 2.360 Ft