Az ötlettől a sikerig
Alcím | Hogyan hasznosítsuk a legjobb üzleti gondolatokat? |
Szerző | Thomas H. Davenport – Laurence Prusak |
Fordító | Varga Ferenc András |
Oldalszám: | 248 |
Kötés típusa: | keménytáblás |
ISBN/vonalkód: | 963 9659 05 3 |
Átlagos értékelés: | (2) |
Megszívlelendő tanácsok a hasznos üzleti ötletek felkutatásához |
|
|
|
Elérhetőség: | Raktáron |
Leírás
Az üzleti teljesítményt növelni kívánó ötletek, menedzsmentgondolatok garmadájával találkozhat a magyar menedzser is a könyvesboltok polcait böngészve, gazdasági folyóiratokat olvasva vagy tanácsadók, szakértők előadásain. Tényleg annyit érnek ezek a mágikus üzleti elixírek, mint azt propagálóik ígérik? Ez a könyv egyedülálló vállalkozás az üzleti ötletek világában. Nem egy ötlet csodatevő képességeiről akarja meggyőzni az olvasót, hanem üzleti vállalkozások, állami és nonprofit szervezetek vezetőinek és munkatársainak ajánl megszívlelendő tanácsokat a szervezetük számára hasznos ötletek felkutatásához, testre szabásához és alkalmazásához.
Thomas Davenport és Laurence Prusak könyve az üzleti ötletek természetrajzába vezet be -- megalkotásuktól a gyakorlati hasznosításukig. Az üzleti ötletek a szerzők megfogalmazása szerint olyan elképzelések, melyek célja az üzleti teljesítmény és a menedzsment fejlesztése. A cégeket „belülről felpezsdítő” ötletekről, menedzsment-elgondolásokról szól ez a kötet, mely hasznos tanácsokkal szolgál a hatékonyabb és eredményesebb működést megcélzó vállalati szakembereknek, vállalkozóknak. Megismerhetjük az üzleti ötletek klasszikus célterületeit (az eredményességet és a hatékonyságot növelő, illetve az innovációt segítő elképzeléseket), jellemzőit, életciklusait, s a kulcsszereplőket: nemcsak az ötleteket megalkotó gurukat, hanem az innovatív üzleti elgondolásokat sikeresen bevezető, szervezetükhöz adaptáló „ötletmenedzsereket”. Ők azok, akik képesek kiválasztani és a gyakorlatban kamatoztatni, kézzel fogható eredményekké formálni a cégük számára leginkább megfelelő ötleteket. A szerzők meglátása szerint nincs eleve rossz üzleti gondolat, legfeljebb nem megfelelő kiválasztás illetve megvalósítás.
„Az ötlettől a sikerig briliáns útmutató a legjobb üzleti ötletek megismeréséhez és hasznosításához. Davenport és Prusak alapvető igazságokat tár fel az üzleti tudásról. (...) Ha azt akarja, hogy vállalata teljesítménye napról napra javuljon, akkor ezt az olvasmányos könyvet vegye kézbe, tanulmányozza, s beszélje meg munkatársaival.‟
Robert Sutton, a Stanford Egyetem professzora
Lapozzon bele a könyvbe!