Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. Rendben!
   

Marketing nemzetközi színtéren

Katt rá a felnagyításhoz
Ár:
3.950 Ft
3.160 Ft
Kiadói kedvezmény: 20%

Leírás

A szakma ismert művelői által írt 23 eset a nemzetközi marketing csaknem minden területét felöleli: a kultúraközi fogyasztói magatartástól a külpiacra lépés és az ottani környezethez való alkalmazkodás, a nemzetközi márka, termék- és szolgáltatáspolitika, a nemzetközi marketingkommunikáció, az árazás és disztribúció, a nemzetközi sportmarketing, a globális online marketing, az oktatásturizmus, az interkulturális dimenziók szerepén keresztül, egészen az országimázs jelentőségéig.

További ajánlatunk

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg a véleményét!


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő

Keresés az oldalon
Kiemelt termékek
3.450 Ft 2.760 Ft
4.950 Ft 4.455 Ft
2.950 Ft 2.360 Ft
3.950 Ft 3.160 Ft