Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. Rendben!
   

Vállalati stratégia

Vállalati stratégia Katt rá a felnagyításhoz
Ár:
3.950 Ft
3.160 Ft
Kiadói kedvezmény: 20%
Leírás

Egy vállalat a stratégiája kidolgozásával a jövőjét akarja alakítani, míg a megvalósítás során gyakran szembesül gyorsan változó külső és belső hatásokkal a piac, a fogyasztók, a versenytársak, a szabályozás, a tulajdonosok részéről.

Hogyan lehet eredményes stratégiát kidolgozni és megvalósítani a változások állandó áradatában? Egyedüli helyes recept nincs, de a stratégiai menedzsment megközelítéseinek és módszereinek megismerése, stratégiai sikerek és kudarcok példái segíthetnek megtalálni a vállalatunk számára helyes utat.

A Vállalati stratégia című könyv széles körű áttekintést ad a stratégiai menedzsment alapjairól és legújabb irányzatairól. A hagyományos stratégiai alapismeretek mellett új megközelítéseket tartalmaz a vállalati erőforrások és képességek stratégiai szerepéről, a vállalatok nemzetközivé válásának stratégiai következményeiről, valamint a vállalati érték és a stratégiai célok kapcsolatáról. A könyv szemléletében nagy hangsúlyt kap a stratégiai választás, a választási lehetőségek feltárása, értékelése, az egyes alternatívák feltételeinek és következményeinek bemutatása, vagyis nem kész recepteket, hanem gondolati és módszertani keretet ad a stratégiaalkotáshoz.

A szerzők vállalati példák és valós gazdasági szituációk bemutatása révén hozzák közelebb a módszertani fejezeteket és a stratégiai döntéseket segítő modelleket a stratégiaalkotás menedzsmentgyakorlatához.

A könyv szerzői: Bartek-Lesi Mária, Bartók István, Czakó Erzsébet, Gáspár Judit, Könczöl Erzsébet, Pecze Krisztina.
 

Lapozzon bele a könyvbe!

Tartalom
Előszó
A könyv szerkezete

 

Keresés az oldalon
Ezeket nézte meg:
3.950 Ft 3.160 Ft
Kiemelt termékek
2.450 Ft 1.960 Ft
3.450 Ft 2.760 Ft
4.950 Ft 4.455 Ft
2.950 Ft 2.360 Ft